26 сентября 2025, 16:54

Слухати серцем, навчати душею: історія Вікторії Качур

Вікторія Качур - саме з таких педагогів. Вона належить до нового покоління освітян, які не копіюють готові рішення, а створюють власні моделі.

Слухати серцем, навчати душею: історія Вікторії Качур

Освіта сьогодні переживає час швидких змін: нові технології з’являються щодня, а знання іноземних мов уже сприймаються як необхідність. Проте за цим темпом легко втратити найцінніше - індивідуальність дитини та її внутрішню мотивацію. У світі, де навчання часто зводять до формул і тестів, особливо помітні ті, хто вчить не лише предмету, а вмінню відчувати, мислити і довіряти собі.

Вікторія Качур - саме з таких педагогів. Вона належить до нового покоління освітян, які не копіюють готові рішення, а створюють власні моделі. Дослідниця нейропедагогіки та авторка методу «Bilingual Mind», вона пропонує дітям і педагогам більше, ніж навчальні техніки. Її методика змінює саму філософію навчання: від механічного запам’ятовування до живого процесу, де важлива не лише мова, а й внутрішня впевненість дитини.

Її шлях починався з активного лідерства ще у шкільні роки. Перемоги на олімпіадах, організація молодіжних заходів, волонтерські проєкти - усе це стало першим кроком до великої освітньої місії. Цей досвід сформував її світогляд і педагогічну філософію: не просто переймати найкращі світові практики, а створювати власні моделі, які працюють для кожної дитини.

Сьогодні Вікторія Качур впевнено інтегрує європейські цінності освіти з практичними американськими стандартами, має досвід роботи у двох країнах та глибоке розуміння освітньої системи зсередини. Вона працювала педагогом, соціальним педагогом, викладачкою англійської, була інспектором ЗНО і волонтеркою у педагогічних таборах. Її професійний шлях охоплює як державні освітні структури, так і приватні академії, а також діяльність як незалежної фахівчині.

Інноваційна методика «Bilingual Mind» стала результатом багаторічних досліджень, практики і глибокого розуміння дітей з різними нейропрофілями. Вона базується на принципах нейропедагогики, сенсорного навчання, розвитку емоційного інтелекту та інклюзивних технологіях викладання англійської мови. Особливістю цього підходу є багатоканальна подача інформації - аудіо, візуальна, тактильна; навчання через рух, асоціативне мислення, театротерапію. Головним принципом є створення безпечного емоційного простору, де дитина може відчувати себе прийнятою і вільною.

Метод Вікторії особливо ефективний для дітей з СДВГ, РАС, дислексією, але водночас універсальний і для білінгвів та тих, кому важко дається вивчення нової мови. Тут немає місця для механічного зубріння - є творчий процес, що пробуджує інтерес і впевненість.

Її робота - це не просто викладання. Це акт любові. «Жодна дитина не повинна відчувати, що вона занадто особлива для якісної освіти», - каже Вікторія. За цими словами стоїть роки досвіду роботи з інклюзивними дітьми, три наукові праці з нейропедагогики, білінгвізму та сенсорного навчання, що перекладені англійською і використовуються для підготовки педагогів.

Методика Вікторії базується на глибоких дослідженнях, але народжується з емпатії. Вона не просто навчає мови - вона веде дитину шляхом від страху до впевненості. Вікторія переконана: мова - це не предмет, а ключ до майбутнього, незалежності і внутрішньої сили.

У світі, де мову часто зводять до граматики, Вікторія нагадує: справжня мова живе у серці. Її місія - не лише навчити говорити, а й показати, що освіта може бути теплом, підтримкою і точкою опори для кожної дитини.

«Моя робота - не про ідеальні результати тестів. Вона про те, щоб дитина повірила: я можу», - підсумовує Вікторія. І саме тому її метод «Bilingual Mind» вже сьогодні змінює не тільки навчання, а й життя.

Її учні стають впевненішими, сміливішими, відкритішими до світу. Вони вчаться не лише англійській - вони вчаться довіряти собі, своїм можливостям і мріям. Педагоги, які переймають методику Вікторії, також змінюються: бачать у кожній дитині не проблему, а потенціал, не обмеження, а шлях.

«Bilingual Mind» - це більше, ніж освітня технологія. Це філософія, що об’єднує науку та людяність, відкриваючи нову епоху інклюзивної освіти. І ця філософія лише починає свій шлях, щоб торкнутися ще тисяч дитячих сердець у різних куточках світу.

Анастасія Югова спеціально для Діалог.UA

Автор: Анастасия Югова

Последние новости